Syafiqah Shuib Official Blog


0 give comments | posted at 9:21 PM
.the day.
we had our 'last' assembly juz now in school around 7.30 am.

gosh!guess what?
kna marah dgn pngetua lah!

apa kes?kes nyanyi lagu x kuat.haha!

yla.kmi ngaku la cegu.kami hoyeh2 sgt dlu.

so,nk nyanyi pon dh x dak smangat dh skrg neh.

while hearing the principle 'lecture',koda recorded a video entitled 'OUR LAST ASSEMBLY'.
haha.kan koda kan3???

smpai pengetua prasan yg kita dok record dia.haha.

snyum2 sipu lagi..cewah!!


lpak dlm klas smpai kul 11.(jgn tiru sifat ini)

then,BALIKKKKK!!!!

tiba lah masanya utk brsiap2 ke mjlis graduasi f5 & u6.

as one of the first 50 person yg nk kna pkai jubah,aku spatutnya dtg awal..

tapi/...mcm besa....haha...2.20 baru smpai..

alasan?? traffic jam lah wey!!!(munasabah gila jwpn)

smpai2 tu,satu bju ja dok trgntung khas mnunggu tuan dia..haha.
aku pon cpat2 la pkai jubah graduasi tu...dan trus ke table no.5(huh!ujung dunia gla meja aku)
disebabkan jubah yg trhad,kmi kna alert.


tapi,,smpat lg oh...haha!






gmbr bwh ini yg dikatakan oleh PM kita,1 MALAYSIA!!!






*aku bangga menjadi rakyat malaysia*

*aku bangga menjadi pelajar SMKSA*

*aku bangga menjadi pelajar tingkatan lima ASMA*

*aku bangga menjadi calon SPM* ( mohong kuat!!!)

 



Welcome
About Stuff Entries

BUNNY

Your tagboard here. Width not max than 200px.
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.