Syafiqah Shuib Official Blog


0 give comments | posted at 4:58 AM
watafak

omaigosh!!! it's almost 5 am and i can't even close my eyes yet!!!! SS,what's wrong with you?? tidoq la wey, esok nak kluaq dgn two of your guardian angels lagi. takut depa mai rumah gerak hang ja ss oii...~~ dah seminggu aku balik from europe tp mcm ni lah tiap2 malam. konon hebat sangat la boleh jadi burung hantu. huhu. oke, i just heard something weird sound coming from outside of my room. oh no!!! hantu ka??? x mungkin... pagi2 buta ni hantu x mai aih... mybe.. guard nak check aku tdoq dak lagi kot.. haha.. guard pon x leh tdoq.. boo~~ bah,sorry nah.. ok ok!!! apa aku merapu ni.. sorry readers.. pkl 5 pg kan.. mcm ni la minda.. haha!

oh ya..sorry to all.. i x update blog i sepanjang kat europe aritu.. x dak la best mna pon.. mcm cta2 yang hampa dok dengaq jgak la..naik flight from klia,then smpai..dah pi musim winter,msti main snow.. fun fun fun, then balik malaysia... tu ja lah cta dia.. kawan2, nnt saya bagi hadiah naa..yang saya ingat ja laa..hehe ..yang x dapat tu jgn sdih sbb nnt saya pi lg saya bli seguni hadiah macam santa claus dok bawak tu..

nak tau apa lg...?? boyfren?? dah ada dah.. heee~dapat kat sana aritu.. anak driver bas german kmi tu la... ensemmmm.. sowyyy~  org malaysia kalah..  :P

 written by *SS*



Welcome
About Stuff Entries

BUNNY

Your tagboard here. Width not max than 200px.
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.