Syafiqah Shuib Official Blog


2 give comments | posted at 10:29 AM
i'm gay
wahh...dah habis 2 sem...cepatnyaa masa berlalu.i have so manyyyyy sweet moments with my frensss yang hot,kuat mrajuk,erm...belagak...haha..macam2 la dalam hidup ni kan..btw i'm back with my RM..haha..oops
!!
 tp dlm hidup yg mcm hidup dlu ni..ada la masalah yang menimpa.. kepada yang terasa,saya x pnah membenci kamu,saya x pnah salahkan kamu,jadi saya harap jgn lah kita mcm ni berterusan..cakap belakang berterusan...xnak kawan pon xpa at least saya x nak bermusuh..

cuti dah start..n sy x tau nk buat apa...kat kedah sorang2..rindunya nak keluar dengan....koda...hehe..7 mei ni ada showcase plak...thnx to kak mun n abang amir yang sanggup practise sendiri...saya harus balik kedah!! rindu sgt dgn abah n mama.. kira SS balik ni x sia2 langsung apabila abah menyerahkan hadiah yang ku inginkan selama ini..yepppiieee!

oh result!!sy sedang menunggu kamu..um,kesatria,TAKUTNYAAA!!! aural pon sama... history juga.. em,bodohnya aku ni...apa2 pon,kepada rakan-rakan fakulti muzik yang sedang bercuti,happy hols!!
written by *SS*



Welcome
About Stuff Entries

BUNNY

Your tagboard here. Width not max than 200px.
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.