Syafiqah Shuib Official Blog


0 give comments | posted at 5:01 PM
my new hobbies
perghhh!boring sialll hidup kat shah alam tuuu(waktu kat shah alam dok ckp lgu tu la).kadang-kadang sampai rasa tak tau nak buat apa,tak tau nak pi ke mana.jadi macam mana pon kedah jugak best..balik,smpai ja rumah,tdoq satu hai,pastu ikut mama jalan2,masuk ofis.tu la rutin harian slama sebulan nak dok kat sini.asalkan poket penuh yeee~huhu...

diploma showcase baru sja selesai..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walaupun ada terslack kat beberapa part.SORRY SENIORS!! hehehe.biasala,manusia mana yang x pernah buat salah..anda yang sedang membaca ni pon mesti ada salah kan..xpa,kalau kita ada pernah buat salah kat org,segeralah meminta maaf.kalau org tu x maafkan,tu dia punya masalah,asalkan kita dh meminta maaf dengan hati yang terbuka.. dalam fb dato' sahol,ramai yang dok cakap pasal reesult kluaq 25 ni..ermm,btoi ka kawan2? x sabaq gla nk tgu rsult..bukan apa,takut ada sbjek yg kna repeat..tu yg cek LEMAH tu.. apa2 pon,kpd uitm students,mari kita sama2 mnunggu rsult kita kay!

bila pikirkan balik,kalau xdak paper kna repeat,ujung tahun dpan dh nk grad..bapakk ah!!cepatt gilaaa~ x sempat nak baik dgn geng2 yang dok gaduh lg..haha..

jadi,sepanjang hidup kat tempat yang membosankan ini,sy mempunyai hobi baru. salah satu daripada hobi tersebut adalah menonton zee tv.. sumpah aku tak tipu,cta2 dlm tu semua menyentuh kalbu..macam2 la cta best..termasuk la tamil,hindustan..semua ada..ada part yg kita sndiri ksian,ada part kita akan kata padan muka,ermm..macam2 lg la..kalau nk tau,tngok la sndiri..tp siyes tak muhong,mmg zee tv best..

tidak ketinggalan juga rancangan maharaja lawak yang sedang panas di astro tu..ermm,tp i tngok kat youtube jeee~maklumlah,bru ja tmbah mustika tu..so,bru nk tngok kat astro la kan..hahaha.housemate ku sekalian,lpas ni,anda xkan balik puchong atau cheras lg kerana di rumah anda pon x ada channel mustika lg..hehehe..so,anda akan teman saya di rumah..hehe..


written by *SS*



Welcome
About Stuff Entries

BUNNY

Your tagboard here. Width not max than 200px.
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.